Jos olet jo lähettänyt meille korvaushakemuksen ja haluat seurata asiasi etenemistä, voit lähettää tästä sähköpostiisi linkin, josta pääset tarkastelemaan tietojasi. Linkin kautta pääset myös lisäämään korvaushakemukseesi uusia tiedostoja tai muokkamaan antamiasi tietoja.
Lentoapu toimii ”no win – no fee” -periaatteella. Jos et saa korvausta tilillesi, olet käyttänyt palveluamme ilmaiseksi.
Jos saat tilillesi korvauksen sen jälkeen, kun Lentoapu on lähettänyt lentoyhtiölle korvausvaatimuksen, perimme palvelumaksuna 30 % saadusta korvaussummasta.
Lentoavun suomalaisilta asiakkailta peritään kiinteä palvelumaksu, joka on korkeintaan 30 % saadusta korvaussummasta.
Kun korvauksen saaminen lentoyhtiöltä vaatii tuomioistuimen ratkaisun, tapauksen käsittelystä syntyy lisätyötä Lentoavun lakiasiainosastolle tai ulkopuolisille asianajajille.
Näissä tapauksissa peritään oikeudenkäyntimaksu, joka on 15 % oikeuskäsittelyn kautta saadusta korvaussummasta. Lentoavun suomalaisilta asiakkailta peritään kiinteä oikeudenkäyntimaksu, joka on korkeintaan 15 % saadusta korvaussummasta.
Lisätietoa hinnoittelusta on Lentoavun käyttöehdoissa, jotka ovat saatavilla verkkosivustollamme ja jotka asiakas vastaanottaa pdf-muodossa korvaushakemuksen lähettämisen yhteydessä.
Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisävero.
Oliko lentosi myöhässä tai peruttu? Tee korvaushakemus!
Tuhansia tyytyväisiä asiakkaita
Tehokas ja asiantunteva palveu
Riskitöntä, nopeaa ja helppoa!