Lentoapu-v-white-kopi.png

Tietoa Lentoavusta

Oliko lentosi myöhässä tai peruutettu? Autamme saamaan korvauksen, johon olet oikeutettu.

 

Missiomme

Missiomme on tuoda oikeutta matkustajille. Meille yrityksenä on ratkaisevan tärkeää, että voimme auttaa asiakkaitamme ryhtymällä oikeustoimiin lentoyhtiöitä vastaan, mutta samalla myös tarjoamalla asiakkaille nopeaa, helppoa ja läpinäkyvää palvelua korvausvaatimuksen käsittelyn aikana.

 

Visiomme tulevaisuudesta

1. Haluamme olla Pohjoismaiden paras ja suurin yritys, joka auttaa asiakkaita lentokorvausten perimisessä.

2. Yhdessä emoyhtiömme Flightrightin kanssa haluamme olla suurin ja paras koko Euroopassa.

3. Suurin ja parhain Trustpilotissa lukumäärällä sekä asiakastyytyväisyydellä mitattuna.

 

Tiesitkö, että...

Yritys on perustettu vuonna 2014. Siitä lähtien suunta on ollut vain yhteen suuntaan - ylöspäin! Joka kuukausi meihin ottaa yhteyttä 4 000-5 000 matkustajaa, ja voitamme jopa 95 % oikeuteen menevistä korvausvaatimuksista. Tähän mennessä olemme auttaneet yli 230 000 lentomatkustajaa saamaan oikeutetun korvauksensa. Lentoapu on onnistunut keräämään yli 40 000 000 euroa asiakkaillemme, kun asiakkaamme ovat päättäneet turvautua ammattitaitoiseen apuumme.

 

Tarjoamme Tanskassa, Riotsissa, Norjassa ja Suomessa apua tavallisille kuluttajille, jotka ansaitsevat oikeutta ja saada korvauksensa lentoyhtiöiltä. Asiantuntevan henkilökuntamme avulla on mahdollista tarjota asiakkaille parasta palvelua.

 

Meillä Lentoavulla on tällä hetkellä 35 lentomatkustajien oikeuksiin erikoistunutta työntekijää, jotka ovat jaettu viiteen osastoon: laki-, talous-, markkinointi-, IT- ja korvauskäsittelyosasto. Kaikki vastaanottamamme korvaushakemukset saavat henkilökohtaisen ja perusteellisen arvion erittäin päteviltä työntekijöiltämme. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Amagerin -kaupunginosassa.  

 

Flightright

Maaliskuussa 2021 Lentoavun osti saksalainen Flightright, jolla on johtava asema Euroopan markkinoilla lentomatkustajien oikeuksissa - Lentoapu on tehnyt pitkään tiivistä yhteistyötä Flightrightin kanssa. Tämä suuri päätös tehtiin, kun Lentoavun omistajat, veljekset Gustav ja Johan Thybo uskoivat, että tästä olisi hyötyä sekä asiakkaille että työntekijöille tulevaisuuden kannalta. Kaiken kaikkiaan, yrityskauppa antaa siis molemmille yrityksille mahdollisuuden tarjota parempaa ja nopeampaa palvelua asiakkaillemme. Lentoapu on asiantuntija Pohjoismaissa, ja Flightright voi käsitellä lainkäyttöalueemme ulkopuolella olevat korvausvaatimukset ja päinvastoin.

 

 

Lentoapu - Oikeutta matkustajille

Onko lentosi myöhässä tai peruttu? Olemme valmiita auttamaan sinua saamaan sinulle kuuluvan korvauksen.

 

Lentoapu on tanskalainen yritys, joka auttaa lentomatkustajia saamaan lentoyhtiöiltä taloudellista korvausta lentojen viivästymisestä, peruutuksista tai ylibuukkauksista.

Käyttämällä palveluamme, vältyt hankalalta ja pitkältä reklamaatioprosessilta lentoyhtiön kanssa. Autamme matkustajia kaikkialla Pohjoismaissa esittämään vaatimuksensa lentoyhtiötä vastaan. Autamme koko prosessin ajan, aina paperityöstä viestintään lentoyhtiön kanssa. Kaiken kaikkiaan varmistamme, että lentoyhtiöt eivät voi evätä matkustajien oikeuksia.

 

Lentoapu on saanut vuosina 2020 ja 2021 tanskalaisen Børsenin Gazelle-palkinnon, joka symboloi nopeaa kasvua. Vuonna 2020 Lentoapu oli 2. sijalla Børsenin Gazelle-listalla Tanskan nopeimmin kasvavista yrityksistä. Lisäksi yritys on ollut ehdolla myös EY Entrepreneur Of The Year -kilpailussa. Se, on maailman arvostetuin yrittäjäkilpailu, jossa palkitaan parhaita kasvavia yrityksiä Tanskassa sekä maailmalla.

 

Historiamme

Kaikki alkoi… myöhästymisestä

Hyvät ideat syntyvät usein tavoitteista ratkaista ongelma uudella ja paremmalla tavalla. Tämä koskee myös meitä Lentoapua.

Idea Lentoavusta syntyi, kun Philipin silloinen tyttöystävä myöhästyi seitsemän tuntia Turkin matkalla vuoden 2013 lopulla. Viivästys pilasi heidän koko ensimmäisen lomapäivänsä, ja EU:n sääntöjen mukaan tyttöystävä oli oikeutettu korvaukseen. Mutta kun Phillip tutki mahdollisuuksia, hän sai tietää, kuinka vaikeaa voi olla saada korvausta lentoyhtiöiltä. Helppo avunsaamistapa puuttui, ja hän kysyi itseltään: "Miksi emme voi soittaa jollekin?"

Philip ei ole sitä tyyppiä, joka antaa periksi. Siksi hän liittoutui Gustavin kanssa, joka oli tuolloin oikeustieteen opiskelija. Gustav saattoi asian oikeille viranomaisille, voitti asian ja varmisti, että hän sai hänelle kuuluvan korvauksen.

 Philip Brechmann, Gustav Thybo, Alex Kirkeberg ja Johan Thybo

 Philip Brechmann, Gustav Thybo, Alex Kirkeberg & Johan Thybo

 

 

Tanskalainen asiantuntija korvausten perimisessä

 

 

Asiakastyytyväisyys on 4,7/5, ja yli 2 000 arvostelua Trustpilotissa.

 

Erinomainen palvelu…

"Erinomainen palvelu. Korvaushakemuksen tekemisen jälkeen, mikä oli erittäin helppoa, meille ilmoitettiin 5 päivää myöhemmin, että olemme saaneet korvauksen ja rahat siirrettiin tilillemme 2 päivän kuluttua. Jos tarvitsemme apua toisen kerran, käytämme ehdottomasti palveluanne.”

 

Olen iloinen, että käytin Lentoapua…

"Olen iloinen, että käytin Lentoapua. He taistelivat asiaani pitkään, ja sain lopulta kaikki rahat takaisin. Säästä itsesi vaivalta ja anna heidän tehdä se."

 

Käsittelyaika alle…

"Alle 2 viikon käsittelyaika, lähes kolmen vuoden viiveellä - täytyy sanoa, että on TEHOKAS !!! 1000 Kiitos avusta! Lämpimät suositukset täältä!

 

 

 

Gustav Thybo Founder & CEO

Gustav Thybo

Founder & CEO

Philip Co-founder

Philip

Co-founder

Frederik Thede CTO

Frederik Thede

CTO

Benedikte B. Lund CLO & Head of lawsuit

Benedikte B. Lund

CLO & Head of lawsuit

Frederik Hedegaard Head of marketing

Frederik Hedegaard

Head of marketing

Dennis Head of finance

Dennis

Head of finance

Rose Team Lead, danish department

Rose

Team Lead, danish department

Simon F. Team Lead, norwegian department

Simon F.

Team Lead, norwegian department

Marie Team Lead, Tryg department & HR-Manager

Marie

Team Lead, Tryg department & HR-Manager

Nini Team Lead, finnish department

Nini

Team Lead, finnish department

Per Team Lead, swedish department

Per

Team Lead, swedish department

Anton Legal Team Lead of the Danish Department

Anton

Legal Team Lead of the Danish Department

Natalia Legal Team Lead for Sweden & Finland

Natalia

Legal Team Lead for Sweden & Finland

Mia Head of Social & Expert Case Worker

Mia

Head of Social & Expert Case Worker

Anastasia Head of Nordic Customer Communications & Case worker

Anastasia

Head of Nordic Customer Communications & Case worker

Patrick Senior Case Worker

Patrick

Senior Case Worker

Noah Senior Case Worker

Noah

Senior Case Worker

Anton Senior Legal Officer

Anton

Senior Legal Officer

Erik Legal case worker

Erik

Legal case worker

Tobias Legal case worker

Tobias

Legal case worker

Hjalmar Legal case worker

Hjalmar

Legal case worker

Matteo Legal case worker

Matteo

Legal case worker

Joachim Legal case worker

Joachim

Legal case worker

Christian Legal case worker

Christian

Legal case worker

Julie Legal case worker

Julie

Legal case worker

Andrea Case worker

Andrea

Case worker

Mari Legal case worker

Mari

Legal case worker

Sara Law Student

Sara

Law Student

William Law Student

William

Law Student

Gustav Case worker

Gustav

Case worker

Ida Case Worker

Ida

Case Worker

Essi Case Worker

Essi

Case Worker

Kurdi Case Worker

Kurdi

Case Worker

Jan Case worker

Jan

Case worker

Pelle Case worker

Pelle

Case worker

Sandra Case Worker

Sandra

Case Worker

Jacob Case worker

Jacob

Case worker

Oskar Case Worker

Oskar

Case Worker

Magnus Case worker

Magnus

Case worker

Ludvig Case worker

Ludvig

Case worker

Harald Case Worker

Harald

Case Worker

Cecilie Case worker

Cecilie

Case worker

Mads Case worker

Mads

Case worker

Minnie Case worker

Minnie

Case worker

Anniina Case worker

Anniina

Case worker

Emil Case worker

Emil

Case worker

Ewelina Case worker

Ewelina

Case worker

Julius Case worker

Julius

Case worker

Nis Case worker

Nis

Case worker

Sine Facility manager

Sine

Facility manager

Silas Accountant

Silas

Accountant

Mufasa Office dog

Mufasa

Office dog

350.000 asiakasta
45 milj. € korvauksia
4.3 / 5 tähteä Trustpilotissa