Jos olet jo lähettänyt meille korvaushakemuksen ja haluat seurata asiasi etenemistä, voit lähettää tästä sähköpostiisi linkin, josta pääset tarkastelemaan tietojasi. Linkin kautta pääset myös lisäämään korvaushakemukseesi uusia tiedostoja tai muokkamaan antamiasi tietoja.
Missiomme
Missiomme on tuoda oikeutta matkustajille. Meille yrityksenä on ratkaisevan tärkeää, että voimme auttaa asiakkaitamme ryhtymällä oikeustoimiin lentoyhtiöitä vastaan, mutta samalla myös tarjoamalla asiakkaille nopeaa, helppoa ja läpinäkyvää palvelua korvausvaatimuksen käsittelyn aikana.
Visiomme tulevaisuudesta
1. Haluamme olla Pohjoismaiden paras ja suurin yritys, joka auttaa asiakkaita lentokorvausten perimisessä.
2. Yhdessä emoyhtiömme Flightrightin kanssa haluamme olla suurin ja paras koko Euroopassa.
3. Suurin ja parhain Trustpilotissa lukumäärällä sekä asiakastyytyväisyydellä mitattuna.
Tiesitkö, että...
Yritys on perustettu vuonna 2014. Siitä lähtien suunta on ollut vain yhteen suuntaan - ylöspäin! Joka kuukausi meihin ottaa yhteyttä 5 000-15 000 matkustajaa, ja voitamme jopa 95 % oikeuteen menevistä korvausvaatimuksista. Tähän mennessä olemme auttaneet yli 400 000 lentomatkustajaa saamaan oikeutetun korvauksensa. Lentoapu on onnistunut keräämään yli 55 000 000 euroa asiakkaillemme, kun asiakkaamme ovat päättäneet turvautua ammattitaitoiseen apuumme.
Tarjoamme Tanskassa, Riotsissa, Norjassa ja Suomessa apua tavallisille kuluttajille, jotka ansaitsevat oikeutta ja saada korvauksensa lentoyhtiöiltä. Asiantuntevan henkilökuntamme avulla on mahdollista tarjota asiakkaille parasta palvelua.
Meillä Lentoavulla on tällä hetkellä 35 lentomatkustajien oikeuksiin erikoistunutta työntekijää, jotka ovat jaettu viiteen osastoon: laki-, talous-, markkinointi-, IT- ja korvauskäsittelyosasto. Kaikki vastaanottamamme korvaushakemukset saavat henkilökohtaisen ja perusteellisen arvion erittäin päteviltä työntekijöiltämme. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Amagerin -kaupunginosassa.
Flightright
Maaliskuussa 2021 Lentoavun osti saksalainen Flightright, jolla on johtava asema Euroopan markkinoilla lentomatkustajien oikeuksissa - Lentoapu on tehnyt pitkään tiivistä yhteistyötä Flightrightin kanssa. Tämä suuri päätös tehtiin, kun Lentoavun omistajat, veljekset Gustav ja Johan Thybo uskoivat, että tästä olisi hyötyä sekä asiakkaille että työntekijöille tulevaisuuden kannalta. Kaiken kaikkiaan, yrityskauppa antaa siis molemmille yrityksille mahdollisuuden tarjota parempaa ja nopeampaa palvelua asiakkaillemme. Lentoapu on asiantuntija Pohjoismaissa, ja Flightright voi käsitellä lainkäyttöalueemme ulkopuolella olevat korvausvaatimukset ja päinvastoin.
Lentoapu - Oikeutta matkustajille
Onko lentosi myöhässä tai peruttu? Olemme valmiita auttamaan sinua saamaan sinulle kuuluvan korvauksen.
Lentoapu on tanskalainen yritys, joka auttaa lentomatkustajia saamaan lentoyhtiöiltä taloudellista korvausta lentojen viivästymisestä, peruutuksista tai ylibuukkauksista.
Käyttämällä palveluamme, vältyt hankalalta ja pitkältä reklamaatioprosessilta lentoyhtiön kanssa. Autamme matkustajia kaikkialla Pohjoismaissa esittämään vaatimuksensa lentoyhtiötä vastaan. Autamme koko prosessin ajan, aina paperityöstä viestintään lentoyhtiön kanssa. Kaiken kaikkiaan varmistamme, että lentoyhtiöt eivät voi evätä matkustajien oikeuksia.
Lentoapu on saanut vuosina 2020 ja 2021 tanskalaisen Børsenin Gazelle-palkinnon, joka symboloi nopeaa kasvua. Vuonna 2020 Lentoapu oli 2. sijalla Børsenin Gazelle-listalla Tanskan nopeimmin kasvavista yrityksistä. Lisäksi yritys on ollut ehdolla myös EY Entrepreneur Of The Year -kilpailussa. Se, on maailman arvostetuin yrittäjäkilpailu, jossa palkitaan parhaita kasvavia yrityksiä Tanskassa sekä maailmalla.
Historiamme
Kaikki alkoi… myöhästymisestä
Hyvät ideat syntyvät usein tavoitteista ratkaista ongelma uudella ja paremmalla tavalla. Tämä koskee myös meitä Lentoapua.
Idea Lentoavusta syntyi, kun Philipin silloinen tyttöystävä myöhästyi seitsemän tuntia Turkin matkalla vuoden 2013 lopulla. Viivästys pilasi heidän koko ensimmäisen lomapäivänsä, ja EU:n sääntöjen mukaan tyttöystävä oli oikeutettu korvaukseen. Mutta kun Phillip tutki mahdollisuuksia, hän sai tietää, kuinka vaikeaa voi olla saada korvausta lentoyhtiöiltä. Helppo avunsaamistapa puuttui, ja hän kysyi itseltään: "Miksi emme voi soittaa jollekin?"
Philip ei ole sitä tyyppiä, joka antaa periksi. Siksi hän liittoutui Gustavin kanssa, joka oli tuolloin oikeustieteen opiskelija. Gustav saattoi asian oikeille viranomaisille, voitti asian ja varmisti, että hän sai hänelle kuuluvan korvauksen.
Philip Brechmann, Gustav Thybo, Alex Kirkeberg & Johan Thybo
Tanskalainen asiantuntija korvausten perimisessä
Asiakastyytyväisyys on 4,7/5, ja yli 2 000 arvostelua Trustpilotissa.
Erinomainen palvelu…
"Erinomainen palvelu. Korvaushakemuksen tekemisen jälkeen, mikä oli erittäin helppoa, meille ilmoitettiin 5 päivää myöhemmin, että olemme saaneet korvauksen ja rahat siirrettiin tilillemme 2 päivän kuluttua. Jos tarvitsemme apua toisen kerran, käytämme ehdottomasti palveluanne.”
Olen iloinen, että käytin Lentoapua…
"Olen iloinen, että käytin Lentoapua. He taistelivat asiaani pitkään, ja sain lopulta kaikki rahat takaisin. Säästä itsesi vaivalta ja anna heidän tehdä se."
Käsittelyaika alle…
"Alle 2 viikon käsittelyaika, lähes kolmen vuoden viiveellä - täytyy sanoa, että on TEHOKAS !!! 1000 Kiitos avusta! Lämpimät suositukset täältä!